Massa kul . . .

Skolan idag, kom lite sent, men bättre sent än aldrig.

Stannade till hos pappa på vägen och fick mej en snabb kopp kaffe, sen var det raka vägen till skolan ..

Kom dit, så var det lunch lika fort ungefär..

Sen kom facket och prata, lite små kul gubbe sådär, men jag störde mej på att han lespade hela tiden.

Sen kom Carl Einar Häckner till skolan, ganska kul, men han visade massa äckliga bilder på könsjukdommar, men annars var det underhållande..

Mötte upp Dojjan och Klevern så tog vi sällskap till pappa, så gick dom och käka pizza och jag gick upp till pappa och käka..

Sen gick jag och Amanda ner till pizzan, mötte upp, Dojjan, Klevern och PK. Så satte vi oss utanför pappa och tjöta massor..
Sen drog PK, så kom Beccas bror ner med en boll, så blev det lite fotboll, sen kom Kevin..
Sen gick Dojjan och Klevern, spå vi andra spelade en stund till..

Så nu gav vi oss för en stund sedan..
Så nu sitter jag hos pappa.. Ska snart dra cykeln ner till morsan så blir det en goo dusch, men man ska orka cykla.

Är helt slut, så kommer att sova massa gott i kväll :)

Bilder kommer senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0