Trevlig kväll..

Kvällen blev massa trevlig..

Satte oss ute i solen och spelade lite kubb innan medans vi väntade på Roland, Robin och Anton.
Jag och Eva van över pappa och Amanda, pappa den dumma flanen sköt ner kungen..

Sen kom dom andra då började vi grilla.. Massa gott :)

Sen kom Joy, så hämtade han sin fotboll så kom det massa barn och var med och spela..

Så kom Jimmy med, inte ofta brorsan är med. Men kul var det iaf..

Dom små barnen blev lite impade på att brorsan spelade i A-laget ..

Så nu sitter jag hemma hos mamma, funderar över om jag ska åka in till pappa igen, men jag är osäker..

Får se hur det blir.

Hoppas att ni har haft en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0