Julaftons Kväll !

Precis hemkommen från morfar och Ingegärd, så har precis gosat ner mej i sängen och är sjukt trött. Så blir snart till att sova!

Denna julen har varit en utav dem bästa och mysigaste på länge =)
Fick massa "bra-ha" saker, så det känns faktiskt bra!

Vad jag har fått !

* Min boxer betald till maj
* Pengar
* Busskort
* Böcker
* Lakan
* Duschkräm och deo
* Kort på brorsan
* Durkslag
* Ungsformar
* Lakan
* Tomtar
* Ljuslykta
* Elvisp med bunke
* Grytunderlägg
* Sweet chili sås
* Gräddost
* Tvål
* En helt underbar jul!

Vad OlleJanson har fått:

* Kattmat
* Leksaker
* KattGodis

Tror och hoppas på att jag inte har glömt något!

Nej nu ska jag och OlleJanson ha våran skönhetssömn!

Så sov gott alla och ha en fortsatt bra jul =)

Kommentarer
Postat av: Michaela

härligt med en bra julafton :) och jättetrevliga julklappar :)

2009-12-25 @ 00:00:52
URL: http://citytjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0