Helgen . . .

Gårdagen - lördag:
Åkte hem till pappa vid ett, käkade lite mat, har en förmåga att alltid komma hem till till han när dom precis ska käka..
Så sen blev det kaffe och nujuta ute i solen, sen kom Simone gumms dit, ännu mer sola.
Sen skulle vi ställa i ordning allt inför sexpartyt. Men så gick köksbordet sönder eller ena banet lossna, så jag fick leka lite snickare, men JAG lyckades att laga det .

Sara kika förbi vid halv sex och sen kom Piraten, Timmy, Anders, Kleven, Sara L, Carro, Alex + kompis..
Sen kom Therese och visade och berättade om alla sexleksaker .
Sen kom Emma, Frida, Johanna och Emil? Tror att han hette så.. Så kom ju Rahm med.

Trevligt trevligt var det..  Blev tjafs men annars vare kul.,

Men massa folk bara drog sen, jag märkte inget först :P

Men sen blev det ölspelet, jag och Simone var dommare och Sara, Timmy, Anders, Klevern, Robin körde..

Massa trevligt var det..


Idag - Söndag:
Somnade massa sen, typ run 5 - 6 någon stans? Vet att det hade börjat att ljusna ute..
Sov typ till tio så då blev det upp. Så vakna Timmy med. Men han drog typ elva eller något..

Hoppade in i duchen, käka frulle och sen blev det att gassa i solen hela dagen. Simone kika förbi och solade med mej och käka glass, massa gott =)

Bilder kommer troligtvis i morgon =)


Hur har eran helg varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0