Lördag . . .

Olsson kom hit ungefär vid tre halv fyra, drack lite kaffe och käka kakor *mumms*
Sen körde han hem mej till pappa. Skicka in lite jobbansökningar, hoppas bara att jag får något.

Sen gick jag och Amanda hem till Sara, tatta massa massa musik utav henne..
Sen blev det hem till pappa igen och nu sitter jag hemma hos mamma.

Massa trött är jag, funderar på att kanske dra mej mot sängen, men man ska orka gå dit.
Ja jag vet att jag är lat, men det får man ju vara när det är helg ;)

Ska försöka komma upp i tid i morgon med.

Åhh jag är så irreterad, har försökt att mobilblogga både igår och idag, men det funkar inte, gött irreterande. Men men.

Sov gott alla !



Kommentarer
Postat av: yasmine the one and only

tack allt bra med dig? kraam

2009-05-10 @ 11:17:35
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0