♥ Morgon

Har varit vaken i en timme ungefär, känns bra att vakna tidigt fast man är ledig, känns som om att det var tisdag, bara för några dagar sedan? Hmm mysko.

OlleJanson och Elvis håller på att busa för fullt nu, pappa och Eva sover fortfarande.

Jag har precis varit nere i kiosken och köpt mej lite mumma :D

Spelet är färdigladdat så nu ska jag bara klura ut hur man instalerar det :P
Jag kommer att lyckas, Mohahaha !

Funderar på att ringa Sara och kolla så hon är vaken den sömntutan.

Nej nu har jag kommit fram till att jag skriver mer sen =)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Ja dom är grymt snygga :)Åk o köp dom då hah ;)

2009-11-10 @ 09:49:33
URL: http://linneaacarleborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0