♥ Nörden själv !

Suck det är väl typiskt när man väl vaknar i tid och kommer i tid till skolan hunnit fixa sej i ordning och så, så är min lärare hemma pga vård utav barn. Suck, men men det blir nästan som långledigt iaf, efetsom att jag alltid är ledig på tisdagar, så vad är det för dag i morgon? Just det, tisdag !

Men men, sen jag kom hem har jag bara legat på soffan och lirat sims 3, har egentligen ingen aning om varför, gillar inte trean så mycket, tycker sims 2 är mycket bättre. Men men börjar att fastna mer och mer för sims 3 iaf (Y)

Så idag händer det inte så mycket. Ska försöka med att plocka ordning lite i lägenheten, det behöver ju inte se ut som en svinstia bara för att man bor själv ju ;)
Sen så tycker jag att man mår bättre och är gladare om det är städat, fint och snyggt runt en =)

Så det kommer jag att göra, eller om jag ska ta det i morgon?
Hmm diska ska jag iaf göra idag (Y)

Nej nu ska jag lira lite till ;)


Kommentarer
Postat av: sofie!

det låter toppen de :)!

jo det är fint här, lite trött bara :')



haft en bra dag?

kram!<3

2009-11-23 @ 17:02:48
URL: http://ssofiejohanssonn.blogg.se/
Postat av: amandah

åhh va fin blogg du hade :)

2009-11-23 @ 17:16:49
URL: http://fiaamandal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0