♥ Saknar

Min lilla bebis är kvar hos pappa och Eva, kääns sjukt tomt, ingen som kommer upp i sängen och kurar ihop sej så nära mej som möjligt och kurrar som en ångvält ;)

Åhh vad jag vill ha han här nu.

Men tänkte att jag ska ta och storstäda här i morgon, och han har en förmåga att bara stöka ner ;)
Så han får komma hem till en ren och fin lägenhet i morgon istället =)





Åhh jag har så sjukt tråkigt just nu. Hittar inte kontrollen till tv så kan inte byta kanal.
Så har ingen aning alls vad jag ska hitta på. Sova är jag för pigg för..

Några förslag?

Kommentarer
Postat av: Oliwia

Frågestund på min blogg

Skulle bli jätte glad om du fråga nått <3

2009-11-14 @ 23:35:48
URL: http://shuttershadessun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0