Vem vet mest?

Har precis gosat ner mig i sängen och ska kolla på finalen på vem vet mest. Men alla vet väl att det är jag som vet mest? Eller inte..
Men kul att kolla på och det är lärorikt med =)

Så idag blev det skolan, sen hem, bara tagit det lugnt.
Pappa och Eva kom med en matta till mig förut med, så nu har mitt vardags/sovrum blivit extra fint =)

Så vad ska man mer hitta på i kväll?

Kan tänka mig att jag bara kommer att ligga här, kika runt lite och emellanåt på tv:n.

Känner inte alls för att göra något speciellt idag.
Några vänner vill ha med mig, ut men bara för att jag inte vill så är jag tråkig för det?
Jaja orkar inte ödsla tid på det :P


Kommentarer
Postat av: sofiaa

Åååh, tack så jättemkt! :):)

Jag tycker din är superfin! Jättemysig!!<33



Ha en härlig helg.:)



Kraam

<3

2009-11-06 @ 22:00:48
URL: http://mynewroom.blogg.se/
Postat av: Emma

SV: Jag fyller äntligen 18 då :)

2009-11-07 @ 08:08:31
URL: http://emmasnall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0