....

Jaha ja, idag då har jag hunnit göra en hel del, har dammat och dammsugit, diskat, varit i stan med Robin och Kenan, sen så har även jag och katten varit ute och busat i nästan en timme med.

Så nu sitter jag här och har precis fått i mej lite mat och fryser som en stucken gris. Nja kanske inte, men riktigt kallt är det, ändå sitter jag invirad i en fleesfilt och katten i knät.
Men hoppas på att få upp värmen snart.

Pappa och Eva kommer hit när som helst, dem ska hjälpa mej att sätta upp en hylla, jag har inga grejer till det ;)

Sen så ska dem köra mej till Vargön, ska lämna lite saker till brorsan är det tänkt..

Sen så får vi se vad som händer i kväll, funderar på att bara gosa ner mej i soffan med en bra film =)


Kommentarer
Postat av: M E T T E W I I K

svarar på kommentarer och spelar mafia wars :D

2009-10-31 @ 01:38:47
URL: http://mettews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0