- Hjälp det regnar in!!!

Blev ingen städning för mig, satt och spelade några parti betapet i stället och sedan ringde Eva och kolla om jag skulle vara hemma i morrn för dom ville kika förbi när dom har hämtat Amanda =)
Så kom precis ut ur en blöt dusch, jag kom fram till att det är inte torrt när det regnar i duschen.. Haha så jävla sjuk är jag just nu.. Eller humöret är sjukt men jag är frisk ^^

Men men ligger här med handduken runt huvudet och en runt kroppen och väntar på att jag ska torka lite till innan jag gör mig i ordning och traskar bort till netto, ska möta Simone där när hon slutar halv ett så ska vi hem till henne så jag få se hennes lägenhet som hon flyttade till i lördags =)

Nej nu får jag sätta fart =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0