- Sjukt kul kväll!

Efter att jag hade vart hos Simone så gick jag och Sara hem till mig och grejade lite och sedan bjöd hon på pizza, så sjukt gott och efter en stund så kikade Dojjan förbi, hur trevligt som helst =)

När klockan närmade sig sju så traskade jag och Sara bort till kastanjevägen där Sara skulle hem till Frida och jag drog vidare till Simone när hon, VP och Micke var.
När klockan närmade sig nio så drog vi in till stan och satte oss i ett utav öltälten och njöt utav musiken och sedan stötte jag på Elin och Bubba, sjukt längesedan man träffade dom så det var kul =)

Sen åkte jag och Simone karusell och när klckan närmade sig halv två så bar det hemmåt =)

Jag var den enda utav oss som var nykter men jag har roligare nykter och slipper ju bakfyllan ;)

Nej nu är det sova som gäller och bilder kommer i morrn =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0