- Söndag!

Ställde klockan på en halv nio men somnade om tills klockan slog kvart i tio och då låg jag kvar i sängen till en kvart över tio och sedan in i duschen i rekordfart och göra mig i ordning lite. Sedan blev det med bussen till Vargön kvart över elva och hoppa av i fyrkanten där jag åkte med mamma och Lillemor upp till golfen.
På golfen så blev det en hel del tjöt med massa trevliga prickar och sedan lite kortspel med.
Det sista så gick jag och LilleMor ett varv på tävlinghinder och blev hela 61 och det är jag inte alls nöjd med. Men det gäller ju bara att träna ;)

Sedan vid en halv sju så åkte vi hem och så hämtade pappa och Eva mig hos mamma samtidigt som dom körde hem brorsan så körde dom hem mig..

Så kom precis hem och har redan krypit ner i sängen och slängt på ett spel med betapet =)

Kommentarer
Postat av: Mahshid

Haft en bra dag? :)

2010-08-15 @ 21:08:38
URL: http://mahshidsamimi.blogg.se/
Postat av: Sanna :)

fin blogg:)

2010-08-15 @ 21:19:00
URL: http://ssstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0