- F r e d a g

Gårdagen bestod utav jobb mellan tio till fyra, sedan han jag hem i ungefär en kvart innan jag mötte upp mamma så gick vi och kika lite på stan innan vi drog oss ner till golfen som där bjöds på julbord. Fy satan vad gott det var! Men efter maten så drog jag hem till R, då blev det lite till att kika på tv innan vi somnade =)

 

Jag bad R att väcka mig innan han drog till jobbet, så nu sitter jag här och funderar på varför jag bad han väcka mig. Hahah men men jag är ju vaken och då är det dumt att somna om.

 

Men idag väntas det jobb från tio till tio, så kommer att vara ganska slut när jag kommer hem, men har blivit lovad lite massage då, så hoppas att jag får det =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0