- S h o p p i n g

Gårdagen bestod av först väckning när R skulle gå upp, men somnade om väldigt fort och sov tills nio. Då blev det till att ta sig upp ur sängen och sedan ner i stugan och började tvätta.

 

Vid en tolv kom Fija hit så passade jag på att färga håret innan jag börja göra mig i ordning för att dra till överby och kika runt lite =)

Fick en jukklapp av Fija

 

Var hemma runt en halv sex tiden och blev till att dega framför datorn med några partier betapet och vika tvätt mellan varven.

 

Sedan så kikade R hit och då blev det ett avsnitt av Sunes Jul innan vi somnade =)

 

 

Men nu är jag vaken och i ordning gjord för ett tolv timmars pass på jobbet och idag är det även jag som står för dagens lunch så hoppas att den kommer att gå bra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0