OlleJanson och jag övernattar

Har ju hjälp pappa och Eva att flytta idag, men är inte riktigt klara än och klockan är ändå halv ett. Så blev till att vi hämtade OlleJanson och sover hemma hos pappa och Eva i det nya huset, eftersom att vi ska upp tidigt i morgon och ta resten.
Men kommer att vara hemma ganska tidigt i morgon, hade tänkt att jag skulle få färdigt alla skolarbeten i morrn med, för nästa vecka har jag fullt upp.

Men ligger just nu och skriver på mitt fördjupningsarbete om Erik XIV´s liv


Men är sjukt trött så funderar starkt på att sova en stund så jag orkar med morgondagen.
Men ska iaf skriva lite till innan ;)
Svårt att sluta när man väl kommit igång :P

Nej nu ska jag fortsätta, svarar på alla kommentarer i morgon =)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

2010-01-03 @ 10:26:44
URL: http://jenniferjarlestal.blogg.se/
Postat av: Jennifer

blev nog en helt blank kommentar som jag skickade innan ? aja, haha verkar kul att jobba med Erik XIV haha pluggade om han i skolan men kommer inte ihåg något alls hahaha ^^

2010-01-03 @ 10:28:06
URL: http://jenniferjarlestal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0