- Äckliga as!

Kanske ska ta och säga god morgon till er =)
Gårdagen kväll blev en joggingrunda med Dojjan, en bit på strandpromenaden sedan medan han duschade så var jag snäll och diskade åt han och sedan körde han hem mig så jag fick duscha sedan blev det sängen.

Men nu åter till dessa äckliga as - fästingar!
I början på förra veckan så tog jag en som satt fast på mig, undersidan av överarmen och idag har jag tagit en krypande på höger smalben och sedan en som satt fast i vänster knäveck.
Men hur kommer det sig att dom börjar att gilla mig just nu? För jag ringde och kollade med mamma om jag hade haft mycket fästingar när jag var liten men enligt henne så har jag inte haft någon. Så varför ska dom börja att tycka om mig just nu?

Jaja bara dom tar och håller sig borta från mig nu för nu är jag verkligen less på dom..

Nu ska jag borsta tänderna!

Kommentarer
Postat av: Tina

Hello babe!

Vem är denne dojjan du mal om hela tiden??

Är HAN glömd eller vad??

Jag måste bara undra lite pözz & hej leverpastej

pözz på rumpan hihi...

2010-07-27 @ 12:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0