- Fredag förmiddag

Vaknade vid sextiden men var så sjukt trött så jag lyckades att somna om till tio och det gjorde även Amanda men sedan var det full rulle.
Sedan vi gick upp så har vi ätit frukost, plockat i ordning alla våra saker och sedan har vi suttit och tränat på att skriva alfabetet och även att rabbla det. Men det går väl lite si sådär men ska försöka ta det med henne en gång till sen =)

Om ungefär två timmar så tror jag att vi sitter i bilen hem, ska faktiskt bli skönt att komma hem lite eftersom att jag inte har sovit hemma på tre veckor för först var jag hos mamma i en vecka och sedan har jag varit hos pappa i två veckor men det har allt varit trevligt =)


Kommentarer
Postat av: Maja

sv: Jätteroligt och väldigt ovanligt för min del :D

2010-07-30 @ 12:45:30
URL: http://majanilssson.blogg.se/
Postat av: Veronica Lindrot

Ja, Criminal Minds äger :D specielt dr reid spencer ;)

2010-07-30 @ 15:10:24
URL: http://lillllajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0