- Lördag kväll!

Åkte ifrån stranden vid femtiden och då blev det hem och äta en jättegod pastasallad och sedan blev det duschen för oss alla. Var skönt att få bort allt saltet, men ändå älskar jag att bada i saltvatten..
Vi gjorde oss lite i ordning och sedan blev det ner till kungstorget och käka mjukglass. I alla fall dom andra jag var fortfarande sjukt mätt så jag hoppade faktiskt över glassen men fick smaka lite utav Amanda (snäll syster jag har ), sedan satt vi kvar nere vid kungstorget och lyssnade lite på trubadur och så dansade jag och Amanda eller mest hoppa runt men vad gör man inte för små barn ;)
Åkte hem vid nio och då blev det kvällsmat och nu håller pappa på att läser godnattsaga för Amanda och Eva grejar med tvätten så jag tänkte att jag kan ju passa på att uppdatera lite ;)



Sedan så får man ju inte glömma av lilla OlleJanson som fyller hela ett år idag, han har fått en klösbräda några råttor och lite kattgodis och en större sele. Tror att han blev glad i alla fall, men jag tror inte att han förstår innebörden med att fylla år och matte och tant Eva och "moster" Amanda kommer hem med massa kattgrejer till han ;)



Nej nu är det tid för mig att krypa ner i sängen ögonen går i kors och vi ska till stranden imorgon igen (om vädret håller i sig) och då vill man ju vara utvilad ;)

Sov gott alla!

Kommentarer
Postat av: Sabina

sv/ Jodå bara fint med mig :) dudå? Puss

2010-07-04 @ 02:47:31
URL: http://sabinait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0