- Måndag!

Igår hände det inte mycket mer än att jag fick en ny säng och körde hem den och en massa sådant. Blev tillbaka till mamma och sedan till kiosken, det är väl det som hände igår? Tror inte det var så mycket mer.
Satt mest och njöt utav åskan som kom i några omgångar och sedan en helvetes massa regn. Men någon dag är det skönt med lite dåligt väder.

Idag ser inte vädret sådär jättebra ut heller, men det ska bli massa sol (enligt yr.no) så får hoppas på att det blir bättre.
Idag ska jag hem en sväng, hade tänkt att fixa i ordning vardags/sovrummet med att bädda sängen för nu ligger alla sängkläder bara huller och buller och sedan ska jag kolla posten och sen blir det tillbaka till mamma så får jag se vad vi hittar på =)

Kommentarer
Postat av: johanna

SV: härligt! min dag igår var sådär, men idag ska det bli en bättre dag. allt bra med dej? kram

2010-07-12 @ 12:32:49
URL: http://johannakml.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0