- Måndag!

Ny vecka och för min del innebär det sista veckan på praktiken, sista veckan jag måste gå upp runt fem. Hur härligt är inte det och veckorna har bara rusat iväg, men vi är ju ett gott gäng som praktiserar tillsammans med så tiden går ju mycket fortare som tur är =)

Nej om jag kanske skulle ta och hoppa in i duschen och skrubba bort smutset bakom öronen? Haha har ingen aning om var jag fick det ifrån!

Sjukt konstig dröm hade jag i natt i alla fall, men kanske man kan lära sig något av det? Haha nej det tror jag inte!

Ojoj vad jag svamlar men så är det ibland, framförallt när jag är nyvaken och det är säkert sjukt mycket stavfel (mer än vanligt) men då får det faktiskt vara det tycker jag =)


Nej nu låter verkligen duschen lockande, återkommer under dagen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0