- Rätten till att vara förbannad?

Gick ut och hämtade posten och vad fick jag se i brevlådan? Jo en tidning om handarbeten som vad addreserad till mig, men jag har inte beställt något. Tidigare har det varit så att jag har varit med på olika undersökningar på nätet och har då utav misstag tryckt i några sådana där erbjudanden. Men eftersom att det belv utgifter i min budget som jag inte hade räknat med så slutade jag med det och det var väl ett halvårsedan jag var med i en underökning. Så jag har ingen aning om vad denna tidningen kommer ifrån och ett inbetalningskort med en summa som inte jag har och den ska vara betalt den 12:e.. Grattis säger jag bara.
Tog tag i telefonen och skulle ringa men då stänger dom sin kundsevice klockan två!

Det hade väl varit en sak om man hade en symaskin och kunde sy så man kunde göra sina egna kläder. Men nu har jag ingen symaskin och kan inte sy alls, så vad ska jag då med en sådan tidning med massa ritningar och grejer till klädesplagg till? Det kan man ju fundera på...

Åhh suck känns som om att det inte är min dag och jag vill bara ha detta ur vädren just nu!


Kommentarer
Postat av: Cattie♥

Lungt, förlåt själv!



Sv: Ska resa bort snart..:)

Använder du bloglovin´?

Kram♥

2010-07-07 @ 18:12:40
URL: http://sandrafenty.blogg.se/
Postat av: amanda

Haha, typiskt i-landsproblem! :) Hoppas det löste sig iallafall.

2010-07-07 @ 20:35:01
URL: http://royalpain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0