- Drömsaga!

Alla har vi nog drömt om att få gifta sig, ha ett bröllop som en saga? Det har i alla fall jag, även om jag inte vill vara gift så vill jag ha allt det andra, med klänning, fest, frisyr, skor, blommor, altare och allt som hör dit till.

Ibland känner jag ett otroligt sug efter att titta på bröllopsklänningar och bara få dröma mig bort för en stund, till min inre bild av mitt egna framtida bröllop.



Några utav dessa skulle jag lätt kunna ha på mitt bröllop om jag vill gifta mig någon gång och alla dessa skönheter kommer ifrån DreamBride. Vilka skönheter, vilket fall, vilka släp, vilken dröm!

Kanske jag får turen att hitta min drömprins och då kanske jag får mitt drömbröllop men utan att bli gift? ;)


Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

gud jag äääälskar bröllop och allt därtill :D Drömyrket skulle vara bröllopsorganisatör för mig ;-)

God natt & sov så gott!

2010-06-09 @ 23:47:41
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0