- Körd i grus?

Eftersom att tvättstugan var ledig så började jag och tvätta och har hunnit köra tre maskiner och nyss var jag nere i tvättstugan och skulle lägga i den sista tvätten i tummlaren så märker jag att tvättmaskinen är igång men ingen tvätt i, så jag börjar att leta runt och då är det samma visa igen att någon har tagit ut min tvätt och lagt i en sådan vagn med hjul. Gör man verkligen så när man ser att någon håller på att tvätta? Någon behöver lära sig allmänt hyffs rent ut sagt!!!!
Tur va så hade jag inget mer som skulle in i maskinen, men det kunde ju kappast den personene veta.

Men men sånt är livet ibland, men detta är andra gången i rad som det händer mig, undra om någon av dem andra hyresgästerna råkar ut för samma sak?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0