- Lördag + Söndag

Eva och jag åkte till torp igår och hittade två tunikor och en tee inne på HM, sedan blev det hem till pappa och fixade i ordning lite inför kvällen.
När klockan närmade sig tre så åkte jag och Eva till Vänersborg, skulle hämta mina mediciner och sedan blev det vidare till Trollhättan och hämtade upp brorsan och Jessica och sedan bar det av till Uddevalla igen.

Där blev det grillning och sedan lite kubb =)











Sedan fick jag, brorsan och Jessica sjukt tråkigt så försökte fixa skjuts hem och tillslut runt en tio så kom Olsson och hämtade oss. Tack vännen!

Då blev det hem till sängen för min del.




Så söndag idag och jar hade inte tänkt att göra alls mycket, eller ska göra ett röj här hemma men annars blir det väldigt lugnt från min sida =)


Kommentarer
Postat av: Anna

snygg kille på tredje bilden ;)

2010-06-24 @ 18:04:36
URL: http://aannaalinnea.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

vilka härliga bilder, riktigt svenskt med grill ute känns det son ;-) åt faktiskt det här hos våra svenska kompisar idag!

Ha en fin kväll, sov gott sen!

2010-06-24 @ 22:52:26
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0