- Onsdag

Mamma ringde mig vid halv nio och väckte mig så då blev det duchen och sedan in till stan och mötte upp brorsan så gick vi till arbetsförmedlingen och skrev in oss, sedan följde jag med han när han skulle lämna några papper och sedan tog han bussen hem till mamma och jag gick vidare hem till mig.

När jag kom hem så kollade jag klart på avsnittet av serien 24, som jag inte hann kolla färdigt på innan jag stack in till stan. Har fastnat sjukt mycket för den serien, så nu vet jag vad jag ska kolla på när jag inte har något att göra ;)

Men nu blir det inget mer avsnitt för mig för nu ska jag springa ner i tvättstugan och kolla om den maskinen jag får använda (har ju katt) är ledig och om den är det så ska jag självklart tvätta lite och sedan plocka lite i lägenheten =)


Kommentarer
Postat av: simone

Vad fin du är gumman!

2010-06-09 @ 12:54:12
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0