- Ska man köra på långärmat? ;)

Efter att jag och Sara hade hämtat min telefon så drog vi hem till mig och hämta badkläder och sedan ner till roddareklubben, men blev inget bad, men lite sola blev det allt ;)
Sedan runt en halv sju? Ingen aning om vad klockan var så drog vi bort till shell och sedan hem till oss var.







Idag blev det upp vid femtiden och gjorde mig i ordning och sedan bar det av till praktiken, blev klar uppe på 7:an idag så började nere på 3:an och då kom våran handledare och sa att eftersom att vi jobbar så bra så kommer vi att få vara lediga onsdag, torsdag och fredag nästa vecka! Ska bli sjukt skönt att få sova längre än till fem!
Eftersom att jag har brännt mig tre dagar i sträck nu så funderar jag nästan på att ta en långärmad tröja på mig i morgon, nackdelen är att det ska bli sol och kommer att bli sjukt varmt :O
Men huden behöver vila för att kunna återhämta sig, så får se hur det blir i morgon =)



Syns att jag har haft t-shirt på mig idag ;)


Vid halv två när vi sluta så drog jag hem, var väl hemma i en halvtimme sedan drog jag in till stan och köpte jordgubbar, så sjukt gott och har redan mummsat i mig alla, eller har tre kvar men dom ska jag spara tills lite senare ;)
Efter att jag hade varit i stan så gick jag till mammas jobb och väntade där en timme på henne, för hon skulle lämna lite papper till mig och efter det så drog jag hem.
Har inte gjort direkt mycket bara slöat i sängen men för att inte somna alldeles förtidigt så tvingade jag mig upp och diskade hälften utav all disk, så ska bara låta det torka lite och sedan ska jag på nästa omgång ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0