- Fartfylld dag!

När Eva kom hit och lämnade OlleJanson så åkte vi in till stan för skulle hämta ett papper sedan åkte vi och lämnade det, sedan vidare ut till överby och köpte en present till Emma som konfirmerar sig på söndag sedan fick vi runt där och kikade lite.. Sedan började våra magar kurra så eva bjöd på mat på MAX, men dom hade inte så god mat (föredrar donken) ...
Kikade lite mera på överby.
Sedan till Göstas korv och pratade med min hyresvärd om omtapetsering och det var inga problem så ner till fÜgger och kikade på tapeter till köket och färg till hallen och vardag/sovrum, så när jag hade bestämt mig så till hyresvärden igen och säga vad jag skulle ha, för fick ju vara innom en rimlig prisklass.. (Hämtar grejerna på fredag).
Sedan blev det ner till Vargön och skulle hälsa på Christer och Hotta, men ingen hemma, så då tänkte vi att mamma skulle få bjuda på kaffe men då var inte hon heller hemma.. Så vi åkte hem till mig och tog lite mått och så och Eva drog för en stund sedan.
Så nu sitter jag här och vill bara göra i ordning allt nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0