- I´m Back!

Nu har jag bestämt mig att börja blogga igen, min lilla paus är över och har fått undan en hel del skolarbeten under min lilla paus!



Efter skolan i morse så blev det hem och börja städa, men man måste ju även tillåta sig själv att ta en paus i städningen med, så nu sitter jag här med en god kopp kaffe och bara njuter en lite stund.

Men det är inte alltid så lätt att städa när lilla OlleJanson är i närheten, framförallt inte när man ska bädda sängen.

Bloggens planer för denna måndagen:
  • Svara på kommentarer
  • Publicera vinnarna i gissatävlingen
  • Lägga upp en ny tävling

Det är lite av vad som jag ska hinna med idag, ska även göra en hel del annat, så nu är det tid att sätta igång =)



Kommentarer
Postat av: Elin

Jag har också tagit en paus i bloggandet fram tills nu och tanken var att jag skulle få undan lite skolarbeten osv men saken var ju den att jag skrev inlägg (utan att publicera, haha) för jag fick sån bloggabstinens och självdiciplinen sög så jag fick knappt något gjort alls:D



Svar: Vad bra att det är bra;D

2010-05-31 @ 17:50:02
URL: http://lundbergelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0