- Lyckan med skor!

Blir alltid på sjukt bra humör när jag kollar på skor, men humöret sjunker lika fort så fort jag inser att jag inte har råd med alla dessa skönheter från brandos. Men men ögonen får sig en orgasm av alla dessa vackra saker så ögonen blir ju nöjda i alla fall och jag fick en stund utan att tycka synd om mig själv när jag fortfarande är lite krasslig.



Men klockan börjar bli mycket och ögonen vill bara kolla på mera skor och mina fötter längtar otroligt mycket efter alla dessa vackra ting som kanske kan bryda fötterna. Men har man inte råd så har man inte, men nu har jag en till sak som jag ska spara pengar till och det är en hel drös med massa skor, ska fylla hela hallen med skor i alla dess former.
Vilken dröm man har, men undra om den kommer att bli sann en vacker dag? Man kan ju alltid hoppas =)

Kommentarer
Postat av: A.F

TAck ska du ha! :) I'm Back.

2010-05-15 @ 12:15:14
URL: http://agf.blogg.se/
Postat av: Pam :)

sv: okej det tycker jag låter bra!

2010-05-15 @ 13:50:11
URL: http://soetpam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0