- M å n d a g 1 5 / 1 1 - 1 0

God morgon på er! Lilla jag har precis varit duktig varit nere i tvättstugan och satt igång en maskin, så jag kan få lite rena arbetskläder för det är ju dumt att vara sketen när man jobbar. . .

 

Idag blir det jobb från tio till tio så hela tolv timmars slit, men dom dagarna brukar gå snabbast och jag hoppas på att det blir mycket att göra i alla fall. Idag är det jag som är kocken när det gäller dagens lunch och det blir pastagratäng med tacofärs så hoppas att kunderna gillar den.

Ska även ta och förbereda dagens lunch på onsdag då det blir chicken a la king så det känns som om att denna dag kommer att gå någorlunda fort i alla fall.

 

Hoppas att ni får en skit bra start på denna nya veckan =)


Kommentarer
Postat av: moster Tina

Hello babe!!

Tack så mycket för hjälpen med baket vännen,tacka även Robin för hjälpen,ni gick och kom aldrig tillbaka så jag åkte hem,orka liksom inte vänta hela natta på er...Nu känns det skönt att fått gjort dessa fina bakelser så fint sade Ingvar om dom,haahaahee.Kul att fått träffa mannen i ditt liv just nu iaf,försök nu att få dig en ¨liten puss¨åtminstånne försök du iaf kramizar på dig gumman.Tack åter igen för hjälpen....:))

2010-11-16 @ 23:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0