- M y s d a g

Gårdagen!

 

Sara kom hit och så drack vi lite kaffe sedan mötte vi upp Fija så gick jag och Fija till af medans Sara gick till tandläkaren och sedan möttes vi upp efteråt och drog gem till mig där det bjöds på några matcher mario cart.

Jag började städa lite smått medans dom två satt och spela och sedan drog Sara hem så hjälpte Fija mig att få lite ordning här hemma. Tack gumman.

När vi var klara så spelade vi lite mario innan vi följde med Junttila till överby och sedan dumpade vi av Fija hemma och jag drog hem.

 

Vid en halv åtta tiden så kom R hit så vi spelade lite bond en stund innan sötnosen lagade lite mat, så mumsigt.  Efter att vi hade ätit så drog vi bort till kvantum och köpte lite lillördags godis och sedan hem till mig igen och kollade på film.

Gick och la oss runt en ett skulle jag tippa på och vaknade typ fem eller något när R´s alarm ringde och vid sex tiden så drog han bort till tåget och jag la mig och somnade om, ända fram tills en halv tio!

 

Så nu sitter jag här och funderar på att hoppa in i duschen och sedan börja göra mig i ordning lite smått inför jobbet, jobbar tre till tio idag =)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0