- T i s d a g

Har varit sjukt dålig uppdatering för min del. Men som sagt lördagen blev det jobb från tio till tio sedan kom jag hem och kröp ner i sängen och kikade film med R =)

Söndagen upp och jobba tio till tio och samma visa när jag kom hem :P

Måndagen upp och jobba till fyra sedan sa Silvana att hon kunde ta min eftermiddag och det tackade jag inte nej till för var helt slut. Så blev hem till R, kikade några avsnitt av full frys innan det blev till att ta tag i lite utav disken och sedan gjorde sötnosen varma mackor *mumma*

 

Blev några till avsnitt av full frys innan vi avslutade med tre avsnitt av O.C innan det blev sov tajm.

 

Upp tidigt idag för R skulle upp och jobba så vid halv sex ringde hans klocka och jag kunde inte somna om på säkert en och en halv timme men sedan lyckades jag och sov ända tills strax efter tio någon gång.

 

Men nu sitter jag här och funderar på att plocka undan lite här hemma innan det blir jobb mellan fyra och tio. Tycker att det låter bra men först så ska jag bara snickra på lite kaffe =)


Kommentarer
Postat av: Girly

alltid måste man plocka ;P

2010-11-30 @ 11:58:28
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0