- Bak-bilder!

Vaknade vid en kvart i tio så kom Olsson hit vid en tio tiden och jag gjorde mig i ordning så åkte vi ner till Kvantum och handlade lite.
Sedan hem till mig och började baka. Satte Olsson i jobb med att göra negerbollar och jag började med mina cupcakes (första gången) ...











Sedan kom brorsan så satte han i erbete med att diska medans jag plockade undan allt och dammsög lägenheten och efter en stund kom Olsson tillbaka och sedan kom pappa, Eva och Amanda och då blev det kaffe och fika!
När vi hade fikat så tvingade jag med dom på twister med det slutade alltid med att jag fick det krångligaste och åkte ut först. Men man kan ju inte alltid vinna ^^




Kamp mellan far och son!
Och det slutade med att brorsan vann, om inte jag minns fel ^^



Gästerna drog och jag och Olsson åkte ner till Vargön och köpte oss var sin tacorulle men Olsson drog för en stund sedan och nu sitter jag här mätt och belåten innan jag ska in till stan och träffa Simone och Robin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0