- Fredag 1/10-10

Vaknade när klockan ringde en fem över sju men låg och halvsov fram tills nästa klocka skulle ringa och strax efter det så ringde mamma.
Gick ner i tvättstugan och körde igång en maskin och ska snart gå ner och slänga in den i tumlaren så jag får lite mera rena kläder. För det är ju aldrig fel =)

Idag så blir det jobb mellan tio och tio, så kommer att bli välldigt kasst med uppdatering från min sida, fast jag har ju inte direkt uppdaterat så mycket det senaste heller...

Nej om man kanske skulle ta och kasta i sig lite frulle innan det är tid till att gå ner i tvättstugan? Det låter bra tycker jag.!

Kommentarer
Postat av: Elin

Svar: Ja, det hoppas jag med! Är fasen konstant sjuk, fast har lyckats hålla mig relativt frisk i en hel vecka nu;)

2010-10-01 @ 08:42:57
URL: http://lundbergelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0