- God kväll på er!

 

Råkade somna om i morse så vakande vid en kvart i nio så var bara till att hoppa in i en snabbdusch och sedan göra mig i ordning för att dra till jobbet och köra ett tolv timmars långt pass! Men dagen idag har gått relativt snabbt och det är ju ett plus. Men nu ligger jag här nerbäddad i min säng och vilar upp mina fötter inför ett lika långt pass i morgon med! Hoppas verkligen att det kommer att vara mer att göra då =)

Men nu så ska datorn av och jag ska lägga mig och läsa lite innan jag ska nana =)


Kommentarer
Postat av: Petra

Önskar dig en bra dag och har en fråga! Är boken bra ? :)

2010-10-15 @ 14:13:51
URL: http://petrasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0