- Måndag 25/10-10

Vaknade vid sju tiden trots att jag inte börjar förrän fyra idag. Men har fått köra en maskin med tvätt sedan tagit hand om all min disk, bäddat rent i sängen, plockat upp alla kläder från golvet så nu är det bara resten kvar och jag ser inte fram emot det. Hahaha, nej nej men ska köra en liten utmaning med mig själv och det är att när klockan är kvart i tre ungefär så ska det vara rent och så ska jag ha hunnit damsuga. Oj undra om jag hinner detta? Jadå det är bara till att lägga in gasen, jag ska i alla fall göra så gott jag kan =)


Kommentarer
Postat av: LOWA - En musikblogg

Hoppas att du har haft en bra helg!

Kika gärna in på min blogg och skriv i senaste inlägget vilken parfym du använder och vilken du gillar mest.



Big hugs!

2010-10-25 @ 15:22:42
URL: http://musiklowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0