- Skrik inte så högt!

Igår när jag pratade med mamma i telefonen så fick jag lite "skäll", hon tycker att jag ska ta och börja uppdatera bloggen igen så hon vet vad som händer och sker i mitt liv ;)

Så idag kommer jag att jobba heldag och när jag kommer hem så kommer jag att vara sjukt trött men ska ändå försöka att uppdatera =)

Inatt blev jag sjukt skraj, hade somnat på soffan och vaknar utav att det står en lång människa i hallen men efter en stund så fick jag se att det var brorsan som skulle låna min soffa så jag var så snäll och flytta mig till sängen =)

Så just nu ligger han och OlleJanson och snarkar ikapp, nej då så farligt är det inte ;)


Nej nu ska jag ta och göra mig i ordning inför ett långt arbetspass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0