- Två blir tre!

Igår kväll så utökades min lilla familj som först bestod utav mig och OlleJanson tills lilla Alfred kom in i bilden! Så himla underbart, båda två låg brevid mig hela natte (mig veteligen) så det var hur mysigt som helst.
Alfred och OlleJanson fastnade direkt för varandra och man skulle kunna kalla dom helan och halvan eller bröder.









Jag vet att många har varit emot att jag skaffade mig en katt till, men tiden kändes rätt och denna lilla Alfred kändes bara helt rätt i min lilla familj =)

Kommentarer
Postat av: Jullee

Naaw, så söt han är :)

2010-10-20 @ 09:58:52
URL: http://jjulleee.blogg.se/
Postat av: mamma

Vilken sötnos:). Varifrån fick du honom? Det är ditt beslut om hur många katter du har. Så vad andra tycker spelar ingen roll. Kram mamma

2010-10-20 @ 10:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0