- Fredag kväll!

Efter att jag hade varit hos mamma så tog jag bussen in till stan och mötte upp Fija och Lars och följde med dom när dom skulle äta pizza och sedan blev det hem till mig och spela UNO men fotbollen på i bakgrunden.

Ni blir väl inte förvånade när jag säger att jag förlorade idag igen, kan ju säga att det inte är mitt spel direkt, men man kan ju som sagt inte alltid ha tur ^^

 

Dom drog ungefär när andra halvlek började så sedan dess så har jag suttit och kikat på fotbollen och fan vad bra det har gått för Sverige i andra halvlek, står just nu 2-0 till Sverige och det är Wernbloom som har gjort båda målen så väldigt bra gjort av han kan jag lova er =)

 

Sedan så är det synd att Sverige fick tre skadade redan i första halvlek, men ändå sjukt bra kämpat!

Nej nu ska jag lägga mig och kika färdig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0