- Måndag!

Vaknade av att klockan ringde vid en sju tiden och sedan var det bara upp oh göra sig i ordning och drog bort till arbetsförmedlingen, där träffade jag på Anna som skulle på samma informationsmöte.
Efter mötet så drog vi och tog en fika och sedan satte jag mig i frisörstolen och klippte mig.
Anna åkte hem och så drog jag till mamma´s jobb och hälsade på ´henne.
Eva kom och hämtade mig sedan Sara och så drog vi upp till blooms, fick hadlat en hel del bra och ha grejer, så som duschgrejs´, shampoo, diskmedel och lite sådant.

Sedan hem, dega lte framför datorn och nu sitter jag hemma hos Fija och ätet kebab med kebabsås, så sjukt gott!

Nej nu ska jag äta upp maten innan den kallnar och när jag kommer hem så kommer det upp lite bilder på frisyren =)

Kommentarer
Postat av: julia sjöholm §

- tack vad glad jag blir :)

2010-09-20 @ 21:46:28
URL: http://iamjustjulijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0