- Prinsess

Jag och Frida drog med Sara till tandläkaren och efter det så gick vi in till stan till Prinsess och köpte oss var sin kaffe att ta med så satte vi oss nere vid kanalen och njöt utav solen och det goda kaffet!

Efter det så gick vi till lilla köket för min mage började bli hungrig och där bjöds det på pommes och kebabsås så när min mage var mätt så bar det av hem till mig där det bjöds på ett parti UNO och självklart så förlorade jag idag igen, men man kan ju som sagt inte alltid vinna ^^

När klockan närmade sig halv nio så följde jag och Frida, Sara till jobbet och sedan gick vi hem till mig och satt och tjöta och lite så.

Men hon stack väl för någon timme sedan så sen dess har jag bara degat och ska snart släcka lampan och nana så sött =)

 

 


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej! :)

Ingen fara, en bloggpaus kan behövas ibland. ;)

Skönt att allt är bra med dig. Förkylningen har nääästan släppt helt nu, lite snuvig bara! :)

2010-09-03 @ 00:03:05
URL: http://fliiingan.blogg.se/
Postat av: MissCM

sv: nä precis! :D vad ska du hitta på i helgen då? :)

2010-09-03 @ 05:37:48
URL: http://misscm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0