Fredag!

God kväll!

Blev som sagt att jobb mellan 10.00–16.00, märkets att folk har fått lön vill lova, för jag och Silvana sprang runt som stålmannen gånger två, hjälp vilken fart det var på oss, kändes ena bra att the boss var där idag och hjälpte till med, skönt att han kommer att börja vara med på luncherna även om han för det mesta dels är baktill så är det som blir gjort där jättebra för det är sådant som vi som är fram till inte hinner göra, såsom att diska och hålla rent och snyggt!

 

När jag kom hem så ringde jag Uffe och frågade om han ville med till stan, så vi har kikat runt lite i affärer, fick köpt mig en dörrmatta, en mascara och två blommor.

Så nu sitter vi hemma hos mig, jag framför datorn och han sitter och löser lite korsord. Tänkte snart spela lite =)

 

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0