Jag = Duktig =)

God dagens!

Idag blev det jobb mellan 10.00–17.00, fick jobba över en timme, men vad gör det? Inte mig något i alla fall. Har varit sjukt mycket att göra idag på jobbet, så har varit superman kan jag lova, glidit snabbt över golvet! Så jävla kul när det finns att göra!

Så när jag kom hem så var det första jag gjorde att ta hand om disken, så nu är första omgången med disk ren, snart så ska jag ta mig an den andre omgången, som inte alls är mycket egentligen, men när man har ett mini litet diskställ så får man diska i flera omgångar om man inte diskar varje dag och hur ska jag hinna det?

Nu tänkte jag att jag skulle sätta mig och räka ut hur mycket jag får i lön och sedan ska jag kika på hur mycket jag har i räkningar och lite så, ska vara duktig med andra ord men det funkar när jag har en kaffemugg bredvid mig =)

 

Tjing


Kommentarer
Postat av: Nathalié - Tävlingar i bloggen just nu!

Jod¨å bara bra här också =). Vad gör du då? :)

2011-08-18 @ 19:03:31
URL: http://yarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0