Söndag

God dagens!

 

Fredagen var hur mysig som helst, först som vanligt jobb, mellan 12.00–17.00. När jag slutade så kom Silvana och hämtade upp mig och så åkte vi ut till Överby, där vi tog en kaffe, leta present till Milton och sedan köpte vi en liten blomsterbukett till Linda och sedan bar det av upp till Brålanda.

Åh kan ju säga att det finns ingen finare unge än denna lille grabb! Så himla underbar! Så berättade Linda att hon hade tänkt att jag och Silvana och en kompis till henne skulle bli faddrar till lille Milton! Shiit, kan ju säga att tårarna inte var långt borta vill jag lova =)

När klockan närmade sig tjugo i nio så började vi röra oss hemåt och jag blev avsläppt vid kvantum där jag mötte upp Uffe och sedan gick vi hem till mig och så kom Frida hit och då fick det bli film, först svanprinsessan och sedan step up (min nya favoritfilm).

När klockan närmade sig ett så gick jag in och la mig men kunde inte somna, låg och vände mig stup i ett så när klockan blev en halv tre så gick jag ut och la mig på soffan, men samma visa där, fastnade för en film som gick på tv men mellan varven försökte jag stänga mina lock, men gick inte. Sist jag kolla på klockan så var den runt halv fem.

 

Så när klockan ringde i morse så var det bara till att traska upp och hoppa in i duschen, sedan smörja in mig med mjukgörande kräm och sen ner i tvättstugan. När jag kom upp igen så kom pappa och Amanda som skulle hjälpa mig att köra ner lite tvätt till mamma som ska hjälpa mig (har fått för mig att tvätta varenda klädesplagg jag äger och har, samt lakan, handdukar och sådant med ett allergitestat tvättmedel samt sköljmedel), eftersom att vi bara har en tvättmaskin och en tumlare och ett litet torkrum som det inte torkar i så frågade jag mamma så snällt om hon kunde hjälpa mig och det kunde hon.

 

Sedan när jag kom tillbaka därifrån så blev det ut och köra, nu ska vi träna stenhårt och jag ska även plugga teori stenhårt med, för snart smäller det! När körningen var avklarad så blev det att gå ner i tvättstugan och sedan möta upp Erik och Uffe så traskade vi in till stan och kikade runt lite innan det bar av hem till mig på kaffe.

Sedan kom Amanda hit också och då gick vi ut och lekte på jag vet inte hur många olika lekplatser, men kul hade vi i alla fall och sedan fick det bli glass innan vi gick hem till mig och kika på film, step up2 blev det idag och till det en massa popcorn.

När filmen var slut så gav vi oss iväg mot linbanan så Amanda fick leka av sig lite innan vi gick hem och käka kvällsmat och gjorde oss i ordning för natten.

 

Idag så väckte hon mig så sött, stod helt nyvaken och sa att min telefon ringde, mysko att jag kunde vakna utav hennes röst men inte utav alarmet på mobilen, kanske är dags att byta signaler.

Så idag har det varit jobb mellan tio till tio och har haft sjukt mycket att göra, så kan faktiskt säga att det var sjukt skönt att få komma hem och sätta sig ner och äta i lugn och ro!

 

Snart tänkte jag göra mig i ordning för natten och sedan sätta på en film att somna till, om det inte går något bra på tv.

 

Natti, natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0