Surprise

God kväll!

Har blivit kasst med uppdatering det senaste, har jobbat en hel del och haft lite annat för mig. Men idag har det blivit jobb mellan 10.00–22.00. Fick roligaste överraskningen på länge, Linda kikade förbi jobbet idag och vi hade himla kul, kändes riktigt skönt att trion var samlad igen =)

 

Någon timme innan stängning så kom det en tjomme som var både hög och full och ville sälja mina tuttar och skit, stod och höll på hela tiden och tjöta, skrek, sjung och jag vet inte vad. Jag och Ewelina vågade inte gå ut och hämta in sakerna som var ute, så jag ringde Uffe och Erik så fick dem komma och hålla oss sällskap tills han gick.

Sedan var dem så snälla och följde med mig hem så jag slapp att gå själv, så nu har jag och Uffe suttit och spelat lite band hero och Erik har så snällt suttit bredvid och kikat på. Nu har dem gått och jag ska ta och krypa ner i sängen och sussa så gott, natti på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0