- S o v m o r g o n

Klockan ringde strax efter sju, men kom på mig själv att jag kan ju sova ytterligare två timmar, så ställde om klockan på strax efter nio.

Sedan så blev det upp och börja göra sig i ordning, sakta men säkert. För jag hatar att stressa på morgonen. Så vid elva tiden så kom mamma och Tina och hämtade upp mig så åkte vi in till city där jag fick köpt mig en ny almanacka och sedan blev det banken och till sist en fika på prinsess.

 

Så nu är jag hemma och tar det lite piano innan jag ska till jobbet, jobb mellan 16.00–22.00.

 

Men innan jag börjar jobba så ska jag plocka lite här hemma, ser ut som andra världskriget har brutit ut och så vill jag inte ha det, vill ju ha det fint och städat här hemma. Så ska ta en del i dag och lite i morgon!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0