Film kväll!

Hej på er!
Har sovit sjukt dårligt i natt, vaknade hela tiden, antingen av att jag var varm eller kall, det kliade, jag var hungrig. Alltid var det något, men när klockan och mamma ringde vid halv nio så gick jag upp och hoppa in i duschen! Så jävla gott var det med en dusch. Vid tio över nio gick jag ner och satte igång en maskin tvätt och sedan ut till bilen där pappa vänta så bar det av till jourvårdcentralen i thn, hade tid klockan tio och inte kunde dom hjälpa mig heller, fick bara svaret om att jag skulle ringa min vårdcentral i morgon. Men jag fick ett recept utskrivet som jag skulle ta på kvällen.

När jag kom hem så blev det ner i tvättstugan och satte igång en till maskin och sedan upp och kika på tv, somnade vid tolv och vaknade utav att Frida ringde och väckte mig runt två tiden och efter en stund så kom hon hit och då käkade vi lite och sedan så gick jag ner i tvättstugan och vidare till apoteket och hämtade ut min medecin, sedan hem till Frida som var hemma hos mig, så kikade vi på tv och jag somnade om och så väckte hon mig runt fem tror jag det var, men somnade om lika fort och så väckte hon vid åtta igen.
Så nu har jag varit nere i tvättstugan igen och eftersom att jag har sovit hela dagen så har jag inte fått tvättat upp allt, så satte upp mig på att tvätta i morgon med, så kommer att bli färdig.

Jag är förkyld som en gris och känner mig lite febrig, hoppas att det är över tills på tisdag i alla fall.

Nú är Frida borta och köpte lite chpis och dipp så ska vi kika på film och bara ta det lite piano nu på kvällen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0