Frånvarande? Nej, inte nått va.

Har inte blivit så mycket bloggande senaste veckan, har inte haft orken till det. För jag och Fredric gick isär och var tvungen att lämna tillbaka vovven så det har varit mycket tråkigheter tätt inpå varandra. Men jag är glad att jag har mina vänner och min familj som har funnits där för mig när jag har mått som sämst. Jag hoppas innerligt att det löser sig på ett eller annat sätt, eller det vet jag att det gör men jag vill veta när! Men ska inte bli allt för långt inlägg och inte för mycket detaljer eftersom att jag sitter på jobbet nu och idag är det jobb mellan tio till tio så det är här jag kommer att tillbringa min dag :) Ska även försöka att bli bättre på att uppdatera lite mera nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0