Fredag

God dagens!

 

Vaknade utav att gubben min låg och putta på mig för att alarmet ringde för fullt så jag fick så snällt stänga av det och sedan höll det på att pipa i tid och otid, så brukar det bli här eftersom att jag ställer ungefär fem olika alarm.

 

Så gick upp vid en tio i tio och skutta in i duschen sedan på med kläder och ut med vovven, gick bort och köpte mig lite snus och en dricka och sedan vidare hem till Simone och sedan gick vi och käkade glass, tack gumman. Fick ju träffa min bästaste Simone och det är aldrig fel, saknar henne för jämnan.

 

Men nu är jag hemma och ska snart gå igen, för 12.25 har jag körlektion och det tar en liten stund att gå bort. Sedan blir det hem och plocka lite, ska även hitta tvättid med.

Idag väntas det jobb mellan 16.00-22.00.

 

Tjing


Kommentarer
Postat av: camilla

tjena, hur går det för din telefon? jag skulle behöva ha tillbaka min ganska snart,den ska vidare till mamma :) du kan väl messa mig när du har tid. kramis!

2011-07-01 @ 18:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0